onsdag 24. mars 2010

frelst på dynetrekk!


Nå har det vært lenge stille fra meg. Har vært i et vinterhi, men nå er jeg ute igjen. Fuglene synger, solen skinner, snøen smelter..det er VÅR, og på tide med nye prosjekter. Har masse ideer. Hodet bobler litt over, jeg må skrive lister, lange lister, tegne og tenke, male, sy og le! Barna prøver klær og synes de er fine! Hvilken lykke. Jo klart det er vår, det kjenner jeg. Nå har vi jo til og med fått tapetdyr på barnerommet! Vi henger med, retro, redesign og tapetdyr. GØY! ja ja JA! Var på hytta i helgen og der fant jeg DE dynetrekkene! Rett hjem, klippe, måle, sy.. Vips puter, skjorter, bluse, skjørt, bamse, smekke og penal. Ja visst er det moro. Det er overstadig. Jeg er nyfrelst, ..på redesign.

1 kommentar:

  1. Det er lykke, det:) Flotte ting og stoffer du har, gleder oss til å se det nye du har sydd. Og så er det kjekt å lese andres blogg og dele ideer.

    Meld deg gjerne på vår give away:)

    Hilsen Silje

    SvarSlett